18 7 2012 - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van anne stoffels - WaarBenJij.nu 18 7 2012 - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van anne stoffels - WaarBenJij.nu

18 7 2012

Door: anne stoffels

Blijf op de hoogte en volg anne

19 Juli 2012 | Amerikaanse maagdeneilanden, Charlotte Amalie

hey!

we zitten nu al twee dagen in New york. het is hier echt mooi en heel groot. gisteren zijn we naar time squire gegaan dat is waar heel veel reclameborden hangen echt mooi en groot sommige reclameborden waren nog groter dan huizen wel vet en daarna hebben nog even bij de MC donalds gegeten mijn eerste indruk van New york was een beetje teleurstellend ik vond het een beetje vies enzo vooral bij de Subway (een metro waarmee we vaak op en neer gaan) maar dat kwam ook doordat we een beetje in een achterbuurt verblijven want New York het centrum is echt mooi! mooi! mooi!. vandaag zijn we naar madame tussaud geweest dit is waar allemaal wasse beelden van beroemdheden staan best wel bet om te zien, daarna zijn we naar believe it or not museum gegaan dit is een museum met allemaal rare dingen enzo b.v de langste man ter wereld, een kip met vier poten en een koe met 8. het was best wel grappig voral op een gegeven moment als je verder wilde lopen moest je over een ijzere plaat heen maar alles om die plaat draaide dus je had echt heel erg het gevoel dat je ging vallen en over de kop ging! je kon ook niet lopen zonder de reling vast te houden omdat je gewoon zo erg dat gevoel had. toen we daar klaar waren zijn we naar time squire gegaan dat is de hoogste toren van amerika. we hebben er boven op gestaan! toen we terug wild lopen vielen er een paar druppels regen naar beneden was wel lekker met 38 graden!!! maar die jkleine regen liep uit tot een hevige sorm met bliksem en knoel harde regen!!! we zijn toen maar even bij de toys r us gaan schuilen dat is een grote speelgoed winkel met een reuzerad er in, een willie wonka gedeelte, een groot barbi huis en ook nog een hele grote dinosaurus die echt bewoog was net echt! nadat we alles hadden gezien zijn we maar door de regen terug naar ons pension gegaan en hebben we on somgekleed om weer lekker te gaan eten we zijn naar een resaurant gegaan ik has spagettie! hmmm maarja xxz ly anne

  • 19 Juli 2012 - 05:16

    Anita:

    Hoi Anne,
    Nou zeg, zoë te laeze heb'se un super vakantie. Erg leuk um die verheulkes te laeze. Dit neeme ze uch noeit mieër aaf.
    Geneet d'r nog maar ff van.
    Vuuel plezaer.

    Grtjs. Anita

  • 20 Juli 2012 - 06:10

    Oma:

    Anne ik verheug me op zondag dat ik jou weer zie. dan kom ik naar de roermondseweg. tot zondag gr.kus, oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Amerikaanse maagdeneilanden, Charlotte Amalie

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Juli 2012

18 7 2012

15 Juli 2012

14 7 2012

13 Juli 2012

12 7 2012

12 Juli 2012

11 7 2012

10 Juli 2012

9 7 2012
anne

ik ben anne 13 jaar, en ga 25 juni 2012 voor het eerts naar Canada! samen met mijn vriendin kiri (14) en haar vader leo. Ik ken kiri al sinds ik 5 maanden was en waren meteen vriendinnen we hebben al veel mee gemaakt en dit wordt dus een geweldigge reis. ik kan niet wachten tot ik ga!

Actief sinds 13 Jan. 2012
Verslag gelezen: 3332
Totaal aantal bezoekers 14669

Voorgaande reizen:

24 Juni 2012 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: