11 7 2012 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van anne stoffels - WaarBenJij.nu 11 7 2012 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van anne stoffels - WaarBenJij.nu

11 7 2012

Door: anne stoffels

Blijf op de hoogte en volg anne

12 Juli 2012 | Canada, Edmonton

hallo

vandaag zijn we eerst lekker niks gaan doen beetje uitslapen enzo en tegen de middag zijn we naar edmonton ford gegaan dat is een stad die heel oud is het is zeg maar nagebouwd naar hoe het vroeger was. we moesten toen heel even lopen en daarna gingen we met de trein terug, in de trei onmoeten we hele aardeige mensen het waren canadese mensen en voor ons zaten australische mensen echt heel leuk en gezellig daarna zijn we terug gegaan naar het huis daar mocht ik met shane op de moter geweest het was heeel leuk op de moter het ging wel hard maar het was wel echt heel leuk. shane heeft niet een gweone moter maar een soort driewieler die best wel hard gaat! toen ik weer terug wssd van het mororitje vond shane pole ball het is een leuk spelletje met een paal en een touwtje er aan met een bal en dan moet je er met een tennis racket tegen aan slaan nu zittgen we op de bank lekker gezellig tv te kijken en kiri en ik gaan zo naar bed angeliek is al in bed

• 12 Juli 2012 - 08:12

Renee:

Ik zag bij Kiri de foto van Jessica wat een knap meisje is dat!

Verslag uit: Canada, Edmonton

11 7 2012

10 Juli 2012

9 7 2012
anne

ik ben anne 13 jaar, en ga 25 juni 2012 voor het eerts naar Canada! samen met mijn vriendin kiri (14) en haar vader leo. Ik ken kiri al sinds ik 5 maanden was en waren meteen vriendinnen we hebben al veel mee gemaakt en dit wordt dus een geweldigge reis. ik kan niet wachten tot ik ga!

Actief sinds 13 Jan. 2012