12 7 2012 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van anne stoffels - WaarBenJij.nu 12 7 2012 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van anne stoffels - WaarBenJij.nu

12 7 2012

Door: anne stoffels

Blijf op de hoogte en volg anne

13 Juli 2012 | Canada, Edmonton

hey!

vandaag hebben we weer even uitgeslapen en zijn we daarna weer gaan zswemmen het is echt een leuk zwembad! en groot!!! er kom en ook om de 5 min van die hele hoge golven echt niet normaal die he je echt niet in nederland als je door een golf geraakt wordt wordt je 5 meter ofzo naar achtere geblazen! echt hard maar wel leuk. er zijn ook hele leuke gleibanen. daarna zijn we met marjo en shane naar edmonton down town gegaan daar was van alles zoal steet dance mensen die met vuur overgooide, iemand met een hoelahoep, een comic en een gochelaar echt heel mooi om te zien het was midden op een groot plein. alle mensen stingen overal in grote kringen om te kijken naar de shows het was echt mooi om te zien. we hebben toen daar ook wat gegeten ik nm de beroemde corn dog met frietjes de corn dog was eigelijk gewooon maar een knakworst op een stokje maar wel lekker. daarna hebben nog even naar de steet dance geken en toen zijn we richting huis gegaan maar we zijn wel eerst nog even langs jessica gegaan. even om haar huis te ziez en haar hond een pitt bull. de pitt bull was eerst heel leif maar toen begon hij heel hard te grommen en te blaffen omdat hij de andere hond rook van hier chewie. maar jessia had hem in de kamer terug geduwt en liet ons de rest van het huis zien. nog geen kwartiet later toen we van jessica naar huis waren gegaan belde jessica op ze hoorde twee geweer schoten buiten en boven haar hingen allemaal hellikopters van de politie best wel eng maarja. daarna hebben kiri en ik nog even pole ball gespeeld. net heb ik samen met kiri wipeout gekekn echt hilarisch we hebben ons kapot gelachen maarja xx ly anne

  • 13 Juli 2012 - 05:30

    Renee:

    Nou fluuske je vermaakt je nog steeds goed fantastisch meid. XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Edmonton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Juli 2012

18 7 2012

15 Juli 2012

14 7 2012

13 Juli 2012

12 7 2012

12 Juli 2012

11 7 2012

10 Juli 2012

9 7 2012
anne

ik ben anne 13 jaar, en ga 25 juni 2012 voor het eerts naar Canada! samen met mijn vriendin kiri (14) en haar vader leo. Ik ken kiri al sinds ik 5 maanden was en waren meteen vriendinnen we hebben al veel mee gemaakt en dit wordt dus een geweldigge reis. ik kan niet wachten tot ik ga!

Actief sinds 13 Jan. 2012
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 14688

Voorgaande reizen:

24 Juni 2012 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: